Vrni se   Citroen Forum > Aktualni Citroeni > Citroen C6

Citroen C6 Najprestižnejši Citroen C6

 
 
Orodja Tem Način Prikaza
Prev Prejšnji Prispevek   Naslednji Prispevek Next
Staro 09-06-22, 02:44   #11
Čojko
Neustavljivi
 
Čojko's Avatar
 
Pridružen: Jul 2007
Lokacija: vidim Slavnik
Prispevki: 5,971
Default Guncanje, Plavanje, Lebdenje

Ob firbcanju C6 sem v Grosupljem zapeljal po enem krajšem odseku ceste s kratkimi valovinami in takrat me je navdušil, saj je avto praktično lebdel. Ničesar podobnega še doživel na hidravliki.
Nato po nakupu, ko sem se zvečer vračal domov sem na delu Ljubljanske južne obvoznice ko se čez v levo zaviti most priključuješ na P rimorko, omejitev 80, vendar jaz tam vedno pičim bistveno hitreje po prehitevalnem in nisem pretiraval s C6, saj ga nisem še poznal, ampak me je kar dvignilo in sem se že videl na drugem pasu, če ne kar v ograji, vendar je avto vseeno ostal s kolesi na tleh in ko sem se spustil je normalno lepo zapeljal v ovinek.
Vožnja nekoliko nihajoča, vendar na AC dokaj ok. Ko pa sem prišel proti domu, stara Šmarska cesta, včasih vozili po njej reli, sedaj je poleg levo/desno zavita tudi navzdol in navzgor - dolge neenakomerne valovine, posedanja,.. je šel slabše kot stari ameriški avti, ki jih poznamo iz filmov. Ne saamo, da je nihal prednji del, vse skupaj se je prenašalo tako čudno še na zadnji del - AMVAR, ki krmili zadnji del glede na prednja kolesa in tu je delal ravno narobe. V glavnem kot, da si na gugalnici. Tako slabo se v življenju še nisem vozil z nobenim avtom. Še Hyundai Pony je bil boljši, temu je zaradi konstrukcijske napake nihala samo rit, C6 pa cel.

Se takoj zmenim z Vladom/Novakom in šibam še z preizkusnimi gor (me videl ModelJT), da vidim kaj je s temu kuglami, pa Vlado strokovnjak za C6, Novak ima svojo C6.
Greva z Novakom na vožnjo, ga kar posedem za volan in pravi: ta avto jaz dobro poznam, je odličen, vozi se lepo, pove, da me moti nihanje, ja tak je C6, če te moti vklopi sport (si mislim svoje), sem imel prejšnjo je delala isto, pri 190tkm menjal kugle, je bilo isto, sedaj imam drugo s 120tkm in je isto, pri nas se servisira 16 C6 in je povsod isto, Lahko ti zamenjam krogle - pride 600€, samo je brez veze, ker boš vrgel denar stran. OK. Zapeljem še v delavnico, da ga Vlado dobro pregleda, podmaže in uredi nekaj malenkosti, kar sem že pisal nato greva še midva na vožnjo. Tako se peljejo C6, jaz itak ne maram hidravlike, ker je zame premehka, ta se pelje normalno.

Ok, hvala lepa. Ste me prepričali, samo ta C6 se še vedno gunca, si mislim ko se vračam domov.

Pol gledam ta filmček https://www.youtube.com/watch?v=L2q03XZugwg
in si pravim, da se trije francoski predsedniki sigurno niso vozili v takih jajcih.

Ajde, zbirat informacije. Se registriram na angleški in francoski C6 forum, in začnem študirat, brat razne teme, zgodbe večinoma iz let 2010 do 2014.

Je bilo napisanega kar nekaj o nihanju. Večinoma francoszi so že po 5-7 letih in dobrimi 100Tkm menjavali kugle, ki naj bi bile za 200tkm ali 10 let, saj so bile že precej prazne in s tem izboljšali vozne lastnosti. Moj ima 225Tkm in 16 let še z originalnimi. Bomo zamenjali. Original Citroenove in tudi Eurorepar naj bi imele večplastne membrane, medtem ko IFHS le enoplastno, kar pomeni, da manj zdrži. Sama udobnost vožnje naj bi bila identična. Ostali tipi kugel naj ne bi bili dobri oz. priporočeni (Monro ipd).

Peljem k Jerovšku in opišem težavo nihanja. Toni gre na vožnjo, testira preko nekega ležečega policaja in pride nazaj, ter pravi, da je ena sprednja slaba, vendar ni prebita in da ne more ugotoviti katera. Zapelje v delavnico, da jih odmontira in izmeri pa sem ga kar ustavil, naj mi raje naredi eno dobro ponudbo za cel komplet sedmih originalnih ali Eurorepar. Me je kar pogledal - stranka, ki ne špara.
Original z My Citroen -35% z delom 800€, Eurorepar bistveno več, ker ni popusta, oboje nedobavljive za neznano dolgo.

Naročim pri Novaku, montira Vlado, greva na vožnjo, Vozi Vlado, je boljše, pol prideva na nek del kjer so popravljali cesto na makedam in me kar ustavi govorit, in pravi poglej to saj se skoraj ne čuti, da sva na makedamu, kaj bi rad,.. ja saj na takem delu je bil tudi prej ok. Dolge valovine so tiste pri hitrosti 50-80km nekje najbolj kritične.

No pol se zapeljem spet do Jerovška in mu nesem stare kugle, da mi jih izmeri:
Centralna C670FR - 60bar (10 bar)
Obe prednji C650FH - 35bar (15 bar obe enako, kar pomeni zelo dober Tonijev čut in da ni zaznal katera - sta obe)
Obe zadnji, ter sprednja sredinska C640RP - 35bar (5 bar)
Zadnja sredinska C640RP - 40bar oz. 100% ok.

Te kugle sploh niso bile tako slabe, Čeprav je pri akumulatorski 10 barov dol kar se pozna pri vseh in pri sprednjih 15 bar dol pomenilo večje zibanje, manj kompaktnosti.

Bilo je boljše, smo prešli iz guncanja na delno plavanje, vendar še vedno nisem bil zadovoljen.

Vrtam naprej. Vlado pravi, da je enkrat videl neke možnosti v računalniku okoli nastavljanja vzmetenja, ročno je rekel, da se ne ge igrat, ter da je baje še nekaj prednastavljenega, sedaj Comfort in da bi mogel pogledat ali je še kaj. Pol ni bilo časa, jaz pa odkril še en uraden dokument iz leta 2010, ki ga pripenjam. Novak ker ni pooblaščen ne more na strežnik, zato sem se obrnil spet k Jerovšku.

Čez čas mi Tadej javi, da tega ne more naredit, da pa je v računalniku našel nove nastavitve za CSS in naj pridem na nadgradnjo.

Pripeljem, naloživa vse posodobitve (tale C6 ima dva računalnika za vzmetenje) in mi pravi, to je to kar ti lahko pomagam. Poskusi če bo kaj boljše. Hkrati me Toni tolaži, da je C6 drugačna, posebna, ni to C5, pa bunke nimam original,... Malo prej sem mu rekel, da ga porinem v prepad če to ne rešim.

Se odpeljem, peljem po AC, pripeljem domov se zapeljem dvakrat gor in dol po tej moji stari Šmarski, enkrat normal, drugič sport vzmetenje in se mi je kar mešalo, da sem mogel preizkusit še z vsakdanjimi fedri v udobnem P807, če je res to to kar sem gledal v filmčku al sanjam. Ne vem kako bi opisal. Udoben, športno udoben in vedno zelo kompakten. Ni mehek, ni gumjast, ni plavajoč, policaje še vedno golta, Kar naenkarat imamo dobre ceste, fantazija za vozit.

Epilog:
Če je na avtu vse ok delujoče, je treba original bunke menjavat takrat ko se dela velik servis (200Tkm ali 10 let), kar sploh ni nek strošek, ter it na posodobitev obeh računalnikov za vzmetenje. So končno tej veleumni Citroenovi strokovnjaki zložli to tako skupaj kot more bit in francoske riti tega ne povejo nikomur. Poglejte samo kaj piše na onem internem dokumentu. Samo če se stranka pritožuje. Namesto, da bi naredili poziv. Pljuvajo v lastno skledo!

Sem prepričan, da imam sedaj edini v SLO tako C6 kot mora bit. In hkrati razumem, da moraš po letih gunacanja na nemškega fedraša, ki ti ful ustreza, ali pa po mesecih brez guncajoče C6 nabaviš staro ameriško limuzino.

Hkrati bi se zahvalil Novaku, Vladu in Jerovškovim za potrpljenje ter razumevanje. Smo rešili kolekcijski C6 da ni šel v prepad
Attached Images
File Type: jpg stare bunke.jpg (117.9 KB, 0 pogledov)
Pripete Datoteke
File Type: pdf pdf_operators_with_code_specific_for_level_3.pdf (21.6 KB, 29 pogledov)

Zadnji popravek od Čojko : 09-06-22 at 02:45
Čojko ni dosegljiv   Odgovori s Citatom
 

  Citroen Forum > Aktualni Citroeni > Citroen C6

Zaznamek

Orodja Tem
Način Prikaza

Dovoljenja
Ne morete objaviljati novih tem
Ne morete odgovarjati na prispevke
Ne morete nalagati priponk
Ne morete urejati svojih prispevkov

BB koda - Vključeno
Smeški - Vključeno
[IMG] koda - Izključeno
HTML koda - Izključeno


Podobne Teme
Tema Avtor teme Forum Odg. Zadnje Sporočilo
Citroeni v filmih garac Citroen in mediji 629 27-03-24 10:35
Citroeni in "črna kronika" garac Citroen v prometu 954 08-04-23 21:40
Frankfurtski avtosalon dvorjan Avtosaloni in prireditve 9 22-09-11 17:44
Citroën & 81. Ženevski avtomobilski salon aygo Avtosaloni in prireditve 14 08-03-11 21:33
Jesensko srečanje 12.9.2009 Xandrej Avtosaloni in prireditve 132 20-09-09 00:35


Vsi časi so GMT +2. Ura je zdaj 12:51.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.
Copyright ©2000 - 2021- Citroen Forum