Citroen C6 Najprestižnejši Citroen C6

Orodja Tem Način Prikaza
Prev Prejšnji Prispevek   Naslednji Prispevek Next
Staro 07-07-08, 17:46   #1
dvorjan
Neustavljivi

Prispevki: 5,312
Default Ugodna C6 - nateg?

Vceraj sva se s Citroenovcem spustila v spletni lov na zanimive C6-tke. V oci nama je padla predvsem tale z mobile.de:
2.7 HDI, l.06, 42.600 km, full oprema za 18 jurjev eur ...

No in ker mi hudic ni dal spati, sem pridno pisal "privatnemu kupcu" v Nemcijo, dobil pa spodnji odgovor.

---citiram---
Mein Deutsch ist nicht so gut, also will ich schreiben, in Englisch. Ich hoffe, Sie verstehen:
The car is in perfect condition, all the service inspections were done on time, never had any technical problems with it, the engine runs smoothly.
It is full-option, the interior is in very good condition and very comfortable.
I never had any kind of accident with the car, not even a scratch! The tires are in good shape as well, and the rims are also scratch free.
Since i bought it, the car was only used by me when i had business trips to Germany(2-3 weeks/year),
but now my firm has no more business in Germany, so i took the car back home with me, in London, UK.
The reason why I'm selling the car is that it is very difficult and expensive to register it here, with all the cars having the driving wheel on the right side,and also i find it very hard to drive it on the left side of the road.
I really want to sell this car quickly and buy a similar one here, so it would be very nice if you could come and inspect it this week and make all the arrangements... or maybe you have another proposal.

Please reply soon because i have no time to waste, i will sell the car to whoever can come and buy it first !!!

Mit freundlichen Grüßen,
------------

Ker sem prebral kar nekaj podobnih razlicic na drugih forumih, zalostno ugotavljam, da verjetno gre za nateg, ceprav je bistveno manj ociten kot v ostalih primerih. Ne vem, ali bi mozakarju sploh se kaj pisal ...

Vase mnenje?
Attached Images
File Type: jpg C6_mobile_de.jpg (115.9 KB, 159 pogledov)

Citroen Forum > Aktualni Citroeni > Citroen C6

Zaznamek

Orodja Tem
Način Prikaza

Dovoljenja
Ne morete objaviljati novih tem
Ne morete odgovarjati na prispevke
Ne morete nalagati priponk
Ne morete urejati svojih prispevkov

BB koda - Vključeno
Smeški - Vključeno
[IMG] koda - Izključeno
HTML koda - Izključeno

Podobne Teme
Tema Avtor teme Forum Odg. Zadnje Sporočilo
REZERVNI DELI ZA STARE CITROENE OD A DO Ž Saso az-am SPAČEK - 2CV 26 25-03-12 07:57
Xsara Picasso na plin tihi Alternativna goriva in pogoni 61 30-11-09 08:45

Vsi časi so GMT +2. Ura je zdaj 21:36.